Biuletyn Informacji Publicznej
StartZadaj pytanieeKartkiStara strona Szukaj
Wiadomości z Polski   |   Wiadomości ze Świata   |   Rozkład PKP   |   Rozkład PKS   |   Rozkład LOT   |   Kursy walut   |   Giełda   |   Lotto   |   Pogoda   |   
WiadomościArchiwum wiadomościOgłoszenia i komunikatyZNANI DZIERZGONIANIEInformacje ogólnePlan miastaAtrakcje turystycznePlan gminyHistoria DzierzgoniaRowerowy Szlak Zamków PowiślaHerb DzierzgoniaBaza noclegowaSzlak Zamków GotyckichOcalić Narodową Spuściznę - Kapliczki PrzydrożneSzlaki rowerowe w okolicach DzierzgoniaGimnazjumZespół Szkół im. Cypriana Kamila Norwida w DzierzgoniuSzkoła Podstawowa im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w DzierzgoniuSzkoła Podstawowa im. św. Wojciecha w BągarcieSzkoła Podstawowa w BrukuTęczowe Przedszkole w DzierzgoniuDzierzgoński Ośrodek KulturyZdjęciaWładze gminyInformacja z międzysesyjnej pracy Burmistrza DzierzgoniaReferat FinansowyReferat OrganizacyjnyReferat Techniczno-InwestycyjnyInformacja z międzysesyjnej pracy Burmistrza Dzierzgonia 2016Referat ds. Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony ŚrodowiskaUrząd Stanu Cywilnego/ stanowisko ds. działalności gospodarczejReferat Spraw Społecznych, Obywatelskich, Oświaty, Kultury i ZdrowiaTelefony kontaktoweDane teleadresoweSkład Rady MiejskiejOgłoszenia o sesjachOgłoszenia i sprawozdaniaTerminy dotyczące opłat i podatkówPoradnik klientaZamówienia publiczneEuropejski Fundusz SpołecznyProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013Regionalny Program OperacyjnyNorweski Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru GospodarczegoAzbestHarmonogram usług wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy DzierzgońUchwałyPodmioty odpowiedzialne za odbiór odpadów z terenu Gminy DzierzgońDruki do pobraniaPUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW (PSZOK)Osiągnięte poziomy recyklinguMiejsca zagospodarowania odpadówAnaliza stanu gospodarki odpadami komunalnymiRejestr Działalności RegulowanejI „ABC o azbeście”II „Azbestowe archiwum”Godziny otwarcia centrum sportowo rekreacyjnegoGodziny otwarcia boiska ORLIKPodstawowe InformacjePodmiotyAktualnościHistoria regionuKontakt

Referat Organizacyjny

Referat Organizacyjny:


Kierownik:  Alicja Podlewska 

tel. 0552762501,
e-mail: sekretarz@dzierzgon.pl

 

Do zadań Referatu Organizacyjnego należy:
1. Zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacja zadań wynikających z funkcji Burmistrza jako organu wykonawczego Gminy, prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Urzędu w zakresie zapewnienia materiałowo - technicznych warunków pracy Urzędu oraz utrzymania prawidłowego jego stanu technicznego, a w szczególności:

A. W zakresie organizacji administracyjno - gospodarczej, kancelaryjno - technicznej funkcjonowania Urzędu oraz spraw kadrowych pracowników:
1) opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
2) koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie określonym przez Kierownictwo Urzędu,
3) nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,
4) prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
5) prowadzenie rejestru przesyłek specjalnego rodzaju,
6) prowadzenie ewidencji zasobu bibliotecznego i oprogramowania komputerowego Urzędu,
7) obsługa sekretariatu Burmistrza i Sekretarza,
8) przygotowywanie oraz techniczna obsługa spotkań z udziałem Kierownictwa Urzędu,
9) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
10) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
11) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
12) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy,
13) prowadzenie książki kontroli i dokumentacji z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej,
14) prowadzenie zbioru oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi,
15) prowadzenie zbioru oświadczeń odpowiedzialności materialnej pracowników,
16) nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym w celu merytorycznego rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi,
17) prowadzenie spraw kadrowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18) prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Urzędu oraz pracowników zatrudnionych w systemie robót publicznych, interwencyjnych, stażystów i absolwentów oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem tych pracowników,
19) realizowanie zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg, wniosków i postulatów mieszkańców,
20) prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia:
a) wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, posłów do Sejmu i senatorów do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej,
b) wyborów do Parlamentu Europejskiego,
c) wyborów samorządowych,
d) referendum ogólnokrajowego lub gminnego,
e) spisów gminnych i ogólnokrajowych.
21) zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej, ewidencja korespondencji wpływającej do Urzędu, ewidencja przesyłek specjalnego rodzaju,
22) zapewnienie łączności telefonicznej, faksowej i elektronicznej,
23) prowadzenie spraw związanych z zarządem i utrzymaniem budynku administracyjnego zajmowanego przez Urząd,
24) zapewnienie utrzymania czystości w obiekcie, dbałość o ich estetykę i wizualizację,
25) prowadzenie zaopatrzenia materiałowego na cele administracyjne, w tym zakup inwentarza ruchomego, materiałów i maszyn biurowych, ich remonty i konserwacja oraz materiałów biurowych,
26) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
27) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem samochodów będących własnością Gminy,
28) zarządzanie siecią telefoniczną i informatyczną Urzędu oraz systemem alarmowym,
29) udział w komisjach inwentaryzacyjnych powołanych do przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie, 30) potwierdzanie za zgodność odpisu z oryginałem,
31) prowadzenie archiwum zakładowego.

B. W zakresie obsługi Rady Miejskiej :
1) obsługa organizacyjna i kancelaryjna Rady oraz komisji Rady, w tym:
a) organizacyjne przygotowanie sesji Rady oraz posiedzeń komisji,
b) opracowywanie materiałów, w tym protokołów, z obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
c) przekazywanie jednostkom organizacyjnym Gminy, kierownikom komórek organizacyjnych oraz samodzielnym pracownikom uchwał do realizacji,
d) przesyłanie uchwał Rady organom nadzoru, a także do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego,
e) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków zgłoszonych przez radnych,
g) prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
h) organizowanie szkoleń radnym.
2) przekazywanie radnym (sołtysom, przewodniczącym zarządów osiedli) materiałów będących przedmiotem obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
3) opracowywanie zgodnie z wytycznymi Przewodniczącego Rady i Przewodniczących komisji projektów planów pracy Rady i komisji,
4) obsługa organizacyjna i kancelaryjna Przewodniczącego Rady i jego zastępców,
5) obsługa administracyjna jednostek pomocniczych Gminy we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami,
6) gromadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do powszechnego wglądu,
7) ogłaszanie przepisów gminnych wydawanych przez Radę,
8) organizowanie obsługi narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady,
9) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów ławników do sądów powszechnych,
10) prowadzenie spraw związanych z nadaniem tytułów honorowych i odznak osobom szczególnie zasłużonym dla Gminy,
11) przekazywanie Burmistrzowi uchwał Rady, interpelacji, wniosków radnych .

C. W zakresie obsługi informatycznej:
1) nadzór nad funkcjonowaniem sieci informatycznej w Urzędzie,
2) nadzór nad eksploatacją komputerów, drukarek, skanerów, serwera,
3) planowanie i bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego,
4) szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego,
5) montaż i demontaż sprzętu komputerowego oraz ustalanie jego konfiguracji,
6) instalowanie oprogramowania,
7) wymiana danych z innymi bankami danych,
8) tworzenie kopii bezpieczeństwa danych,
9) prowadzenie ewidencji oprogramowań komputerowych,
10) analizowanie stanu i przygotowanie wniosków w sprawie wyposażenia Urzędu w sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
11) komputerowe składanie informatora samorządowego i przekazywanie na nośniku elektronicznym lub pocztą elektroniczną do drukarni,
12) redakcja strony internetowej Urzędu i Biuletynu Informacji Publicznej,
13) obsługa informatyczna wyborów i spisów.  

W górę
Wiadomości
25-05-2017
Otwarcie placu sportowo-rekreacyjnego Nestle
Serdecznie zapraszamy Państwa na otwarcie kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ul. Wojska Polskiego 2 czerwca o godz. 16:00. Z okazji Dnia Dziecka czeka na Was wiele atrakcji! Zapraszamy!
czytaj więcej...
25-05-2017
Zbiórka Odpadów Wielkogabarytowych
Urząd Miejski w Dzierzgoniu oraz ZGKiM sp.zo.o. w Dzierzgoniu informuje, iż zbiórka odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu elektronicznego i elektrycznego z nieruchomości zamieszkałych odbędzie się w dniu 9 czerwca 2017 r (piątek). Prosimy o zgłoszenie telefoniczne lub osobiście do 8 czerwca (czwartek) w Urzędzie Miejskim w Dzierzgoniu, ul. Plac Wolności 1, 82-440 Dzierzgoń: tel. 55 276 25 01 lub do ZGKiM sp. z o.o. w Dzierzgoniu, ul. Słowackiego 30, 82-440 Dzierzgoń, tel. 55 276 25 62
czytaj więcej...
25-05-2017
Wizyta członków Euroregionu Bałtyk
W minionych dniach Gmina Dzierzgoń gościła Prezydium Stowarzyszenia Euroregion Bałtyk (polityków ze Szwecji, Danii, Litwy i Rosji), którzy przyjechali poznać nasz teren, a także podmioty turystyczne i rzemieślnicze należące do sieci Ukryte Skarby Powiśla.Spotkanie odbyło się w sali Regionalnego Towarzystwa Inwestycyjnego, podczas prezentacji przedstawiliśmy historię i zabytki naszej gminy, a także największe atuty i formy spędzania czasu wolnego. Prezes RTI Leszek Sarnowski przedstawił gościom działalność RTI oraz największe osiągnięcia.Następnie członkowie Prezydium wybrali się na wizytę studyjną do Zamku w Przezmarku, Ceramiki Słowianej w Miniętach oraz Żuławskiej Kolei Ogrodowej w Żuławce Sztumskiej, aby poznać z bliska cześć podmiotów należących do sieci Ukryte Skarby Powiśla powstałej pod patronatem Burmistrz Dzierzgonia Elżbiety Domańskiej.
czytaj więcej...
25-05-2017
OSP Żuławka Sztumska włączono do KSRG
Podczas obchodów Dnia Strażaka w Sztumie z rąk Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej st. bryg. Tomasza Komoszyńskiego oficjalnie odebrano decyzję o włączeniu Ochotniczej Straży Pożarnej w Żuławce Sztumskiej do Krajowego Systemu Ratowniczo Gaśniczego. OSP Żuławka Sztumska to druga jednostka z terenu naszej gminy, która należy do KSRG. Do tej pory tylko OSP Dzierzgoń działa w ramach krajowego systemu od 1995 roku. Ochotnicza Straż Pożarna w Żuławce Sztumskiej powstała w 1948 roku, obecnie liczy 33 członków, w tym 8 kobiet. W maju 2016 roku jednostce został nadany sztandar. Serdecznie gratulujemy druhnom i druhom włączenia do Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego i życzymy wielu sukcesów w życiu zawodowym i osobistym.
czytaj więcej...
25-05-2017
Zezwolenia dla lokalnych firm transportowych
W związku z planowanym wprowadzeniem objazdu dla pojazdów pow. 3,5 tony wynikającym z konieczności prowadzenia robót wykopaliskowych na Drodze Wojewódzkiej 515 w centrum miasta informujemy, że istnieje możliwość ubiegania się o zezwolenie dla lokalnych firm transportowych o wydanie zezwolenia na przejazd pojazdów do 12 ton masy całkowitej przez ulice Przemysłową, Limanowskiego oraz osiedle Jagiełły. Wnioski o wydanie takiego zezwolenia należy składać w Urzędzie Miejskim w Dzierzgoniu lub bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Sztumie do 30 maja. Przypomnijmy, że planowany objazd dla pojazdów pow. 3,5 tony wytyczony jest przez Mikołajki Pomorskie.
czytaj więcej...

Kalendarz

Fotogaleria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copytright © 2008 Gmina Dzierzgoń. Wszelkie prawa zastrzeżone. Licznik odwiedzin: 1167955
webmasters: K.S. & S.R.