Biuletyn Informacji Publicznej
StartZadaj pytanieeKartkiStara strona Szukaj
Wiadomości z Polski   |   Wiadomości ze Świata   |   Rozkład PKP   |   Rozkład PKS   |   Rozkład LOT   |   Kursy walut   |   Giełda   |   Lotto   |   Pogoda   |   
WiadomościArchiwum wiadomościOgłoszenia i komunikatyZNANI DZIERZGONIANIEInformacje ogólnePlan miastaAtrakcje turystycznePlan gminyHistoria DzierzgoniaRowerowy Szlak Zamków PowiślaHerb DzierzgoniaBaza noclegowaSzlak Zamków GotyckichOcalić Narodową Spuściznę - Kapliczki PrzydrożneSzlaki rowerowe w okolicach DzierzgoniaGimnazjumZespół Szkół im. Cypriana Kamila Norwida w DzierzgoniuSzkoła Podstawowa im. Tysiąclecia Państwa Polskiego w DzierzgoniuSzkoła Podstawowa im. św. Wojciecha w BągarcieSzkoła Podstawowa w BrukuTęczowe Przedszkole w DzierzgoniuDzierzgoński Ośrodek KulturyZdjęciaWładze gminyInformacja z międzysesyjnej pracy Burmistrza DzierzgoniaReferat FinansowyReferat OrganizacyjnyReferat Techniczno-InwestycyjnyInformacja z międzysesyjnej pracy Burmistrza Dzierzgonia 2016Referat ds. Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony ŚrodowiskaUrząd Stanu Cywilnego/ stanowisko ds. działalności gospodarczejReferat Spraw Społecznych, Obywatelskich, Oświaty, Kultury i ZdrowiaTelefony kontaktoweDane teleadresoweSkład Rady MiejskiejOgłoszenia o sesjachOgłoszenia i sprawozdaniaTerminy dotyczące opłat i podatkówPoradnik klientaZamówienia publiczneEuropejski Fundusz SpołecznyProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013Regionalny Program OperacyjnyNorweski Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru GospodarczegoRegionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - PSZOKRemont Pomieszczeń Dzierzgońskiego Ośrodka Kultury w ramach zadania Infrastruktura Domów KulturyRemont zewnętrznej połaci dachu na Dzierzgońskim Ośrodku KulturyUtworzenie i wyposażenie placówki Senior + dofinansowanego w ramach Programu Wieloletniego "Senior +" na lata 2015-2020, Edycja 2017"Wzmacniamy gminne przedszkola" - cykl kompleksowych działań na rzecz rozwoju i poprawy jakości przedszkolnej w Gminie DzierzgońAzbestHarmonogram usług wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy DzierzgońUchwałyPodmioty odpowiedzialne za odbiór odpadów z terenu Gminy DzierzgońDruki do pobraniaPUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW (PSZOK)Osiągnięte poziomy recyklinguMiejsca zagospodarowania odpadówAnaliza stanu gospodarki odpadami komunalnymiRejestr Działalności RegulowanejI „ABC o azbeście”II „Azbestowe archiwum”Godziny otwarcia centrum sportowo rekreacyjnegoGodziny otwarcia boiska ORLIKPodstawowe InformacjePodmiotyAktualnościHistoria regionuKontakt

Referat Organizacyjny

Referat Organizacyjny:


Kierownik:  Alicja Podlewska 

tel. 0552762501,
e-mail: sekretarz@dzierzgon.pl

 

Do zadań Referatu Organizacyjnego należy:
1. Zapewnienie prawidłowej organizacji i sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacja zadań wynikających z funkcji Burmistrza jako organu wykonawczego Gminy, prowadzenie całości spraw związanych z obsługą Urzędu w zakresie zapewnienia materiałowo - technicznych warunków pracy Urzędu oraz utrzymania prawidłowego jego stanu technicznego, a w szczególności:

A. W zakresie organizacji administracyjno - gospodarczej, kancelaryjno - technicznej funkcjonowania Urzędu oraz spraw kadrowych pracowników:
1) opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu,
2) koordynacja działalności komórek organizacyjnych w zakresie określonym przez Kierownictwo Urzędu,
3) nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,
4) prowadzenie rejestru wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
5) prowadzenie rejestru przesyłek specjalnego rodzaju,
6) prowadzenie ewidencji zasobu bibliotecznego i oprogramowania komputerowego Urzędu,
7) obsługa sekretariatu Burmistrza i Sekretarza,
8) przygotowywanie oraz techniczna obsługa spotkań z udziałem Kierownictwa Urzędu,
9) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
10) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
11) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
12) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy,
13) prowadzenie książki kontroli i dokumentacji z kontroli zewnętrznej i wewnętrznej,
14) prowadzenie zbioru oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi,
15) prowadzenie zbioru oświadczeń odpowiedzialności materialnej pracowników,
16) nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym w celu merytorycznego rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi,
17) prowadzenie spraw kadrowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
18) prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Urzędu oraz pracowników zatrudnionych w systemie robót publicznych, interwencyjnych, stażystów i absolwentów oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem tych pracowników,
19) realizowanie zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg, wniosków i postulatów mieszkańców,
20) prowadzenie prac związanych z zabezpieczeniem od strony organizacyjnej prawidłowego przeprowadzenia:
a) wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, posłów do Sejmu i senatorów do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej,
b) wyborów do Parlamentu Europejskiego,
c) wyborów samorządowych,
d) referendum ogólnokrajowego lub gminnego,
e) spisów gminnych i ogólnokrajowych.
21) zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej, ewidencja korespondencji wpływającej do Urzędu, ewidencja przesyłek specjalnego rodzaju,
22) zapewnienie łączności telefonicznej, faksowej i elektronicznej,
23) prowadzenie spraw związanych z zarządem i utrzymaniem budynku administracyjnego zajmowanego przez Urząd,
24) zapewnienie utrzymania czystości w obiekcie, dbałość o ich estetykę i wizualizację,
25) prowadzenie zaopatrzenia materiałowego na cele administracyjne, w tym zakup inwentarza ruchomego, materiałów i maszyn biurowych, ich remonty i konserwacja oraz materiałów biurowych,
26) prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
27) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem samochodów będących własnością Gminy,
28) zarządzanie siecią telefoniczną i informatyczną Urzędu oraz systemem alarmowym,
29) udział w komisjach inwentaryzacyjnych powołanych do przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie, 30) potwierdzanie za zgodność odpisu z oryginałem,
31) prowadzenie archiwum zakładowego.

B. W zakresie obsługi Rady Miejskiej :
1) obsługa organizacyjna i kancelaryjna Rady oraz komisji Rady, w tym:
a) organizacyjne przygotowanie sesji Rady oraz posiedzeń komisji,
b) opracowywanie materiałów, w tym protokołów, z obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
c) przekazywanie jednostkom organizacyjnym Gminy, kierownikom komórek organizacyjnych oraz samodzielnym pracownikom uchwał do realizacji,
d) przesyłanie uchwał Rady organom nadzoru, a także do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego,
e) prowadzenie rejestru uchwał Rady,
f) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków zgłoszonych przez radnych,
g) prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,
h) organizowanie szkoleń radnym.
2) przekazywanie radnym (sołtysom, przewodniczącym zarządów osiedli) materiałów będących przedmiotem obrad sesji Rady i posiedzeń komisji,
3) opracowywanie zgodnie z wytycznymi Przewodniczącego Rady i Przewodniczących komisji projektów planów pracy Rady i komisji,
4) obsługa organizacyjna i kancelaryjna Przewodniczącego Rady i jego zastępców,
5) obsługa administracyjna jednostek pomocniczych Gminy we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami,
6) gromadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie ich do powszechnego wglądu,
7) ogłaszanie przepisów gminnych wydawanych przez Radę,
8) organizowanie obsługi narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady,
9) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów ławników do sądów powszechnych,
10) prowadzenie spraw związanych z nadaniem tytułów honorowych i odznak osobom szczególnie zasłużonym dla Gminy,
11) przekazywanie Burmistrzowi uchwał Rady, interpelacji, wniosków radnych .

C. W zakresie obsługi informatycznej:
1) nadzór nad funkcjonowaniem sieci informatycznej w Urzędzie,
2) nadzór nad eksploatacją komputerów, drukarek, skanerów, serwera,
3) planowanie i bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego,
4) szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego,
5) montaż i demontaż sprzętu komputerowego oraz ustalanie jego konfiguracji,
6) instalowanie oprogramowania,
7) wymiana danych z innymi bankami danych,
8) tworzenie kopii bezpieczeństwa danych,
9) prowadzenie ewidencji oprogramowań komputerowych,
10) analizowanie stanu i przygotowanie wniosków w sprawie wyposażenia Urzędu w sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
11) komputerowe składanie informatora samorządowego i przekazywanie na nośniku elektronicznym lub pocztą elektroniczną do drukarni,
12) redakcja strony internetowej Urzędu i Biuletynu Informacji Publicznej,
13) obsługa informatyczna wyborów i spisów.  

W górę
Wiadomości
05-02-2018
NOWA STRONA
UWAGA !!! JESTEŚ NA NIEAKTUALNEJ STRONIE URZĘDU MIEJSKIEGO W DZIERZGONIU !!! CHCASZ PRZEJŚĆ NA NOWA STRONĘ - KLIKNIJ TU
czytaj więcej...
05-09-2017
Remonty w szkołach
Przez całe wakacje przygotowywaliśmy nasze szkoły, a także przedszkole do nowego roku szkolnego. W szkołach wykonano remonty stołówek, sal gimnastycznych, a także odmalowano klasy i korytarze. Wszystko po to, aby nasze dzieci mogły wrócić do pięknych i kolorowych sal po wakacjach. W dniu dzisiejszym odbędzie się także montaż urządzeń placu zabaw przy Szkole Podstawowej przy ul. Krzywej. W ramach projektu przedszkolnego przy placówkach przedszkolnych zamontowano place zabaw, zakupiono meble, pomoce dydaktyczne oraz inne wyposażenie edukacyjne na kwotę ponad 160 tysięcy złotych. Tak duży wkład finansowy w wyposażenie oraz remonty placówek oświatowych wspomoże ich rozwój i prawidłowe funkcjonowanie.
czytaj więcej...
05-09-2017
Dożynki Gminne
W niedziele 3 września odbyły się Dożynki Gminne w Bągarcie. Tradycyjnie obchody święta plonów rozpoczęła Msza Święta w Kościele Parafialnym w Bągarcie, następnie barwny korowód dożynkowy przeprowadził gości oraz mieszkańców na plac przy świetlicy wiejskiej, aby wspólnie przełamać chleb i biesiadować. Mimo deszczowej aury wszyscy bardzo dobrze się bawili podczas występów Zespołów Ludowych Zielona Ferajna oraz Starodzierzgonianie. Następnie przepiękny koncert zagrał Teatr Muzyczny HALS, który poderwał do zabawy gości. Do godzin wieczornych biesiadę umilał zespół Boys Dual Voice. Serdecznie dziękujemy wszystkim Państwu za przybycie, sponsorom za pomoc w organizacji, a przede wszystkim włodarzom i mieszkańcom Sołectwa Bągart, którzy włożyli dużo pracy i serca w organizację tegorocznych Dożynek Gminnych.
czytaj więcej...
05-09-2017
Nowy rok szkolny
Z okazji rozpoczynającego się nowego roku szkolnego 2017/2018 składam wszystkim nauczycielom i pracownikom oświaty najserdeczniejsze życzenia spokojnej i satysfakcjonującej pracy, wytrwałości i wyrozumiałości. Wszystkim uczniom życzę, aby zdobyta wiedza umożliwiała osiąganie kolejnych sukcesów w następnych etapach edukacji, a szkoła była dla Was tym miejscem, do którego z chęcią będziecie przychodzić. Rodzicom i opiekunom uczniów życzę cierpliwości i konsekwencji w wychowywaniu młodego pokolenia oraz licznych miłych przeżyć związanych z osiągnięciami Waszych dzieci. Burmistrz Dzierzgonia Elżbieta Domańska
czytaj więcej...
29-08-2017
Przyjmujemy zgłoszenia kandydatów na opiekunów prawnych dla osób całkowicie ubezwłasnowolnionych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu przyjmuje zgłoszenia kandydatów na opiekunów prawnych  dla osób całkowicie ubezwłasnowolnionych. Opiekun sprawuje pieczę nad osobą i majątkiem ubezwłasnowolnionego, a także reprezentuje w dokonywaniu czynności prawnych i składaniu oświadczeń woli. Obowiązany jest wykonywać swe czynności z należytą starannością, jak tego wymaga dobro pozostającego pod opieką i interes społeczny.  Więcej informacji
czytaj więcej...

Kalendarz

Fotogaleria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copytright © 2008 Gmina Dzierzgoń. Wszelkie prawa zastrzeżone. Licznik odwiedzin: 2615067
webmasters: K.S. & S.R.